Tisdag

I dag har Emma Varit och lekt med en kompis från Lekis Elsa T. Hon har inte gått på dagis någon gång hennes mamma värkar vara en sådan mamma som är hemma och föder barn. Inget fel med det jag bara undrar hur hon orkar vara hemma så länge, med små barn. Dom har 2 flickor och 2 pojkar och ska få en ny bebis i April.......Hjälp jag blir skräck slagen att bara vara hemmajag som nästan längtar till jobbet nu.

Ja ja det värkar ju funka för henne.

Först ska jag Gratta Anna och Jari som har fått en liten flick som ska heta Minna, och det var nästan som jag förstod för i måndags sa jag till Perra att jag trodde att Anna skulle få en flicka för jag skulle inte kunna tänka mig henne med en Pojk bebis. Och Jari värkar ju bara ha flick spermier efter triss i flickor.


Nu är det bara 27 dagar kvar om man räknar från ul:et men om man ska utgå från sista Mens så är det bara 19 dagar kvar.......Å jag vill att tiden ska gå lite fortare.

Jag måste bara skriva att nu har jag läst ut boken En plats i solen av Liza Marklund, varför är alltid böcker så korta?
Den var super bra för övrigt men nu får jag väl vänta hundra år på nästa bok.


Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Malin

nee, det var inte det roligaste att läsa direkt :D ..



jag kommer redan på fredag =),så jag hoppas att ni e hemma på kvällen....



ooo, du ska ju ha barn snart, shit... tiden går ju så fort..=) vad söt emma var på bilden ...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback