Längtar inte till Tisdag!

Länge sedan jag skrev något, har liksom inte haft tid................Stressigt att vara småbarns förälder *Skrattar* Vad har hänt då?

Mitt högra öga är ju inte så bra, var och gjorde kontraströntken och med det kom ju ingen amning på 24 timmar, lånade en bröst pump, å det gick faktiskt bra att pumpa ur. Fast jag trodde att det inte skulle gå! Men det var ju inte det stora problemet, utan det vara att få En jätte sjuk Ellen att dricka nappflaska, och det gick inte alls.

Hoppsan nu vaknade lilla princessna måste ta henne får skriva mer i morgon.......Suck.....



I dag har jag och Ellen spenderat dagen på Falu lasarett, jätte roligt ska ni veta. Nej då ellen var jätte snäll så det var inga problem med henne. där i mot så gjorde jag ju den där ögon behandlingen som var mindre rolig. Försök titta in i en lampa utan att blinka så kan ni nästan känna hur det känns för utom att ni kommer att kunna blinka och det kunnnde inte jag. Så nu ser mitt liv ut som följer...............1 gång i månaden ska jag dit och göra samma groteska behandling.........Ser inte fram i mot det.

Så fort jag hittar sladen till min telefon ska ni få se hur snygg NOT jag var i dag med min mundering på ögon op i dag =)

I morgon kommer Perra hem från Oskarshamn och ska inte dit någe mer heller, utan nu blir det Härnösand i stället men då får dom firma bil så jag slipper åka spruttebangbang nå mer.......*Glad*

Ska försöka hitta något intresant att sova till nu på tv......

Ja just det tydligen är det inte så många som läser bloggen i alla fall =)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback