Jag får inget gjort!

I dag har vi, alltså Emma, jag och Ellen varit till kupolen och lämnt tillbaka byxorna (jeans) jag köpte i torsdags. Jag var inte helt nöjd med dem i affären men efter som att inga andra passade,av typ 10 par jag provade så tog jag dem.

Hem har jag nu provat dem mer och bestämt att jag inte tyckte om dem. Problemet är att seda jag fick Ellen har jag rasat i vikt och väger nu 10 kg mindre än innan jag vart gravid,så i prinsip passar inga kläder jag har, på mig! Vad jag vet brukar det vara tvärt om att kläderna brukar bli för små?

Efter det åkte vi till Ica Trumpeten för att handla! Det är en liten ica så man får lätt parkering, jag orkar inte åka till något stort ställe och trängas. Och varje gång jag vart till vårt lokal Hemköp  så blir jag så arg att det antingen var dyrt eller att de inte hadde det jag ville ha, så i dag provade vi en annan affär!

Sedan vart det hem å äta lunch , sebylla korv med bröd det var riktigt mummsigt. Niklas kom för bi och kastade i en maskin tittade på Super-G med mig. Det gick väl som väntat........Spelade memory med Emma och åkte vidare till Mora kl 15.30.

Till middag har jag faktiskt lyckats göra en potatis och purjolök soppa.

Men annars har jag inte gjort ett dugg. Jag blir allt för offta sittande med Ellen i soffan! Jag har redan gjort bort mig på den fronten! *suckar*

Emma har varit hemma från skolan nu i två dagar men i morgon får hon åka dit, bara lite röd runt näsan men ingen feber. Imorgon ska Ellen få sin första spruta.Hoppas det går bra.

Nu ska jag försöka lägga Ellen i sängen och gå och leta efter Emmas skidor, hon ska ju åka på torsdag så det är bäst jag letar redan nu!


Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Therese

Så du har också problem med att prova byxor!! Usch jag blir tokig ibland...



Skönt att du har lyckats gå ner så pass i vikt =)

Åh Potatis och purjolöksoppa... Det måste jag göra någon dag. Vilket recept kör du på?



Nu ska jag titta klart på CSI sen blir det sova av...



Kram Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback