I Morgon tar vi Tåget till Gävle!

Läste en annan blogg där en mamma hade sådan problem nu med två barn att ta sig till Lekplatsen. Då funderar jag på ska man ha två barn om man inte kan ta sig ut ur sin lägenhet och till lekparken på egen hand. Hur ska det gå alla andra dagar resten av året utan sin sambo. Eller ska hon stanna inne resten av livet? Å det ännu mer komiska är komentarerna.

-Va kul att det gick bra att ta med båda barnen i lekparken :-) Du är tuff och duktig du :-)

Ja ha vilken bedrift! =)

Nej nu får jag sluta alla människor är ju olika. -Jenny har du glömt det nu i gen?

Illa när man måste börja prata till sig själv, kanske skulle behöva börja jobba lite kansk?

I morgon åker vi till Gävle! Med tåget, OMG hur ska det gå? -NEj sluta NU.

Vi tar bussen från vår gata till stan (blge) och så går vi till stationen och tar tåget till Gävle där mina föräldrar ska hämta oss.
Det kommer att gå så bra så, det som är lite tråkigt är att jag måste konka på Ellens babyskydd till bilen. Men det är inte så långt i alla fall.

Nu ska jag packa väskan som Perra ska ta med sig när han kommer på Fredag. =)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback