Ellen 1 ÅR

I går fyllde min lilla plutt 1 år tiden har gått så himmla fort.



Nu vätar vi bara på att den fegisen ska släppa taget och gå själv. Hon är så feg, att gå länst väggar och möbler eller med gå vagnen är inga problem men det har inte blivit mer en 1-2 steg själv ännu! Emma gick när hon var 10 månader men hon kröp inte heller som Ellen gör! Å det går ju super snabbt.

Bussungen!

Vad händer i hemmet då! Jo jag går lös med penseln överallt allt ska bli Vitt , vitt ,vitt. Inget mera FURU eller någon annan konstig färg här ska det bli VITT.........

Eller ja, jag försöer så gott det går, just nu är den i några rosa nyanser men mer färg så ska det nog bli bra.........Eller?

Min nya klocka måste jag ju också visa! Vist är den fin..........?



Nej nu ska jag återgå till min gris rosa byrå som snart ska vara VIT.......

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Karin

Oj vad tiden går snabbt alltså.. Vad fick lilla Ellen i födelsedagspresenter?

Haha är du säker på att du inte vill ha en grisrosa apotekardisk?? Med tanke på att svininfluensan är ett hett ämne just nu :-P

Fin klocka. Fick ni mäta upp den för och få den så?

Kram

Postat av: Annica

Å vilken snygg klocka. Å den där tapetbården har jag i hallen här hemma =). Förstår att du går lös med pensel, gjorde jag också för jag vart liksom lite allergisk av allt j-la furu här hemma. Rekommenderar att köpa bra färg för är det gammalt trä så får man måla massvis med gånger. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback