Vaccination!

Jag börjar bli så dödligt less på allt tjafs om att INTE vaccinera sig mot svininfluensan. Vad är det för trams? Det är klart man ska vaccinera sig och sina barn. Det här är ett virus som inte kommer att försvinna och människor kommer att DÖ. Tänk på dom som av någon anledning inte kan ta detta vaccinet ska dom utsättas för en större risk för att enskilda personer inte vill vaccinera sig av anledningar som jag personligen tycker är patetiska......

Vad finns det för anledning att inte vaccinera sig?  Jag är helt för att köra varenda vaccin som finns för att skydda mina barn mot dödliga infektioner och annat virus. Det finns saker i den här världen som är flera gånger farligar än att ta det här vaccinet .

Så nu har jag fått av reagerat mig lite om det här ämnet!

Och vist kan jag acceptera att människor har olika åsikter och funderingar men det här är ett samhälls problem som inte bara drabbar en enskild människa utan kan ha konsekvenser för flera och personer man inte känner. Gammla/sjuka och små barn som inte får ta vaccinet.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback