Har varit så dålig på sista tiden!

Ja just det har varit så dålig på sista tiden att blogg , har liksom inte haft något rolig att skriva.....Men nu ska jag göra ett försök, känns som att jag har lite mer "lungn" i kroppen. Det är höst ute adet finns snart inga löv kvar på våra träd och det har varit riktigt kalt nu flera dagar har varit tvungen att skrapa rutan på bilen. Snart får det bli motot värmare i.

Ska fara till Kupolen i dag i  gen för att inhandla ett par snygga stövlar till Emmisen som hon provade när vi var där men som det inte vart att vi köpte av någon anledning "klurar". Var ju till Kupolen i går och lämnade min Mobil i gen för att inte kameran funkade får se hur länge den blir på lagning den här gången?

Ellen är det full fart på, det står nog inte på innan hon kan gå.





Klättra upp på dom små stolarna är inga problem så det dröjer nog inte länge innan jag hittar henne på soffan eller liknande.

Annars har det inte hänt så mycket, vi har haft kalas för Emma på Charlies Lekland, det var uppskattat av alla barn och dom var riktigt trötta efter åt. Mickaela och Zigge har varit här. Göran och Therese var här en snabbis i Söndags men annars flytter det på som vanligt.



Hoppas på att kanske snart kunna tapetsera där nere har ju köpt min Älskade tapet.

Så snygg!Men så DYR! =)


Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Malin

Shit vad stor Ellen har blivit =) Nästa gång jag kommer hem kan hon säkert gå...



hoppas att allt e bra med er.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback