Hjälp!

Det känns inte så bra just nu! Men det är inte så allvarligt som ni kanske tror nu.....Det är bara det att min lilla bebis ska börja på dagis. Vill det inte i gentligen. Fast vad gnäller jag över hon behöver i gentligen inte börja förens i Augusti 2010 som det varit planerat hela tiden. Men jag vill jobba lite så då får det bli så här. Inte för att jag tror att det är dåligt för henne men hon känns så liten..... Vi kommer att få plats på Målaregården i Skräddarbackan men kommer att stå i överflyttnings kö till Karusellen det dagiset som Emma gick på.

I går var jag och fick en spruta i ögat igen, det gör så J*vla ont och hur lätt är det att kolla in i en J*vla lampa och inte kunna blinka? Men jag överlevde det också. Hoppas bara att jag slipper det nästa månad.

I helgen ska Micaela och Zigge komma det blir roligt, få se vad jag ska hitta på för god mat då då......

Nä nu ska jag kolla lite på resor.

Tjingeling

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback