Nu har jag bestämt!

Att jag kommer att meddela Andreas att jag i alla fall inte kommer till jobbet förens efter nyår. Det har ju inte varit så att jag MÅSTE börja jobba, utan snarare att jag ville komma hem i från lite och det kunnde vara bra för Ellen att vara utan mig lite men det slipper vi ju nu så det är bara att vara hemma och njuta så länge som vi vill.

Ska ringa Kommunen och se när det kan bli aktuellt för dagis!


Hämtade min mobiltelefon som varit på lagning ett tag, men som det ser ut fungerar inte kameran nu så det är bara att åka tillbaka med den i dag! =(

Har pratat med Kommunen och det verkar inte omöjligt att det blir dagis i december senast januari!

Tjingeling!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Pär

Ok, ingen Jenny innan jul alltså.



Hur ska vi då klara oss på jobbet...



Du får komma in å hälsa på iallafall.



När jag jobbar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback