Det blir nog inget jobbande för mig!

Som det ser ut nu så blir det nog inte något jobbande för mig. =( I alla fall inte bara några dagar (12timmar) som jag ville för Andreas ville inte gör om schemat och jag skulle bara få ta dagar från MIN 30 timmar rad och då skulle det bara var ca 9 timmar /per Vecka jag skulle kunna jobba och det lönar det sig ju inte att sitta och åka till Falun för att göra så, det blir till att räkna dagar och och kolla hur länge vi känner att vi har råd att jag är hemma och fattig mamma! =) Vi får hoppas på att Perra får åka till Oskarshamn i gen då kan jag säga till andreas att jag inte kommer förens Augusti 2010 som vi planerat.

Jag blir så arg och faktiskt lite ledsen att det inte verkar som om han månar om sina anställda utan mer för en vikarie då menar jag inte dig PÄR. Ett bra företag med god personal politik månar om sina anställda.  Och det är ju inte direkt första gången det blir så här, har massor med "fall" som är lite konstiga hur folk har blivit behandlade!

Nej nu måst jag göra något som får mig på bra humör, ska snart hämta Emma hoppas hon är på bra humör i alla fall!

Kanske ska köpa en triss lott kanske man slipper jobba något mera!

Tjingeling!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Karin

Fy vad tråkigt med jobbet och så.. Hoppas att allt löser sig så bra det går iaf. Lycka till med triss lotten. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback