100525

I dag är det lön för vissa, inte för mig då men det gör väl inget att vänta ett par dagar till. Är ju en fattig föräldrar ledig 2 barns mamma. Inte så att jag skulle välja bort att vara med mina barn för att få mer pengar i plånboken men det skulle ju vara roligt om man kunnde spendera lite pengar på ingenting så det är väl det jag saknar mäst med att inte ha en riktig lön. Men till hösten börjar man jobba i gen och då kommer förhoppningsvis pengarna in i gen!

Och badrummet är snart klar bara lite fix kvar och hur glad är man inte för det tror ni. Inga mer pengar som bara går till tråkiga saker. Men det blir väl en till fattig månad i alla fall!

Men gud vad jag klagar det finns faktiskt saker som är värre!

Vad har hänt sen sist........? Inte mycket skulle jag villja säga. Snart är det skolavslutning bara 14 skoldagar kvar. Skit vad ska Emma göra hela sommaren? Som tur är så ska Perra ha 8 veckors semester från v 24-31 och jag ska jobba v 27 längtar redan!

Ellen börjar att bli en stor tjej som definitivt vet vad hon vill en riktig sur kärring är hon!

Nej nu luktar det något här bäst att gå och byta! =)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback