100906

Måndag och jag är ledig å i morgon med och nästa dag men inte nästa! =) Men då börjar jag 16,15 så det är nästan inge jobb.

Ellen har varit på dagis och det gick bra glad mamma! Emmas dag i skolan har jag ännu ingen koll på efter som hon har en kompis med sig hem så det ska vi ta sen.

Perras första dag på  jobb i Borlänge konstigt att han snart kommer hem? Men det ska bli skönt att ha honom hemma varje kväll.

Köpte en ny Ljuddbok  i dag som jag tänkte lyssna på men ike sa nike det funkar inte i vår CP dvd, har ingen aning om varföt men det ska Perra få taq i tu med när han kommer hem.

Vill ju lyssna nu! Är något sur faktiskt.


Annars har väl det inte hänt något speciellt. Grannarns har kommit hem från Turkiet bruna och fina nu längtar jag ännu mer tills vi ska åka och det är ju bara  19 dagar kvar men det känns som en evighet.

Nej nu måste jag ner i tvättstugan och hänga tvätt!

Tjingeling!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback