110131

Sista dagen för den här gången! Hej då Januari 2011! Och det här året har inte börjat som jag skulle önskat och det förra slutande ju inte heller bra. Som sakt bättre år har passerat! Får hoppas att bättre månader kommer med solen!

Ellen ligger ute och sover i vagnen och jag sitter här och nördar mig! Har massor att göra i hemmet men det går såååååååååå långsamt! Ska ta mig i kragen och hoppa in i duchen har jag tänkt!

Jag är ledig ett par dagar då jag ska jobba helgen det är väl okej men jag är så trött på det här nu ! Kan man få klaga hur mycket som man vill? Känner inga positiva kännslor just nu! TRÅKIGT!!!!!!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Beatrice, mamma till skrutten Robin

Söker du några andra jobb? Tråkigt med din mormor förresten, usch aldrig kul med döden...



KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback