020311

Semester hela veckan, det är sportlov och Emma är ledig från skolan. Ellen är på dagis främst för att hon vill det och för att jag ska hinna göra något här hemma! Har sökt lite nya jobb ett är sista ansöknings dagen på fredag jag hoppas , det är en affär som har öppet 7-17 och 10-14 på lördagar der skulle vara super . Det andra är också en butik som har öppet 8-17 mån-fre det är precis det jag vill ha ett jobb som bara är på vardagar och stängt alla röda dagar! Jag skulle nästan kunna be till Gud om jag fick något av de här jobben! I söndags var det en dokumentär på svt om ungdomar som utburnas på arbetsplatser, och största delen av programet gick åt till Mc donalds och det är väl allmänt känt att det inte är optimalt att jobba där? Och Lidl fick en liten del av programet där en ställis uttalade sig om att man tvingades att skriva på ett papper om att kasan stämde osv till viss del hade han väl rätt men jag kan tycka att det finns värre saker att ta upp en det. Är bara så trött !!!!! Skid VM försätter och det går väl inte så jätte bra tycker nästan lite synd om vallarna ,hoppas på bättre lycka i dag!!!!!! Hoppas hoppas hoppas hoppas hoppas hoppas hoppas

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback