250511

Nu var det jätte längesen jag skrev, men livet har bara flutit på och det händer ingenting. Just nu känns livet bara så jobbigt, känner mig otillräcklig och det finns inte tid till allt som skulle behöva göras, och pengar är ett annat problem. Den är veckan har varit lugn än så länge, men i dag Torsdag börjar det. Emma har egentligen spel träning med blockflöjts gruppen men vi jobbar så hon kan inte vara med, i morgon ska hon egentligen spela på stan men vi jobbar och det är Vår fest på dagis och det vill vi ju att Ellen ska få gå på då det är hennes första, ( ska försöka ta lite bilder där) . I helgen är det städning på dagis och det är min jobb helg men har lyckats byta bort min lördag med Ida! Det som är positiv är i alla fall att jag har gått ner till 65 kg från 68 med den nya kosten vi kör LCHF, och inget socker. Det går faktiskt bra, det värsta är inget att tugga på, på kvällarna. Jag har också blivit Kassör i Karusellen så jag sitter i styrelsen där , och då ska det naturligtvis trassla till sig där så det är massor att göra. På jobb fronten är det relativt dött, har sökt en del jobb men inget som jag speciellt vill ha. Men man får ju inte komma på inte ju så det verkar som att jag får dö där jag är! Sååååååå less. Hoppas det vänder snart? Inför sommaren är det i alla fall bokat v 30 och Stockholm och lite roligt. Och v 34 blir det Turkiet! Skönt längtar..........

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback