Tisdag/ Kanelbullens dag- hela dagen!

Dagen i dag bestod av jobb 9-14 hela 5 timmar men det kändes som en evighet det var hur seeegt som helst! I går jobbade jag 10-15 och det gick mycket bättre. Vad beror det på?

I dag är det Kanelbullens dag! Måste den bullen ha en egen dag? Jag bakade i alla fall bullar till familjen i dag , dom vart ganska bra för utom att jag eldade upp Emmas bad mössa! Klantigt jag vet men sånt som händer! Eller?

3 dagar kvar tills vi far till Oslo, det ska bli riktigt roligt att åka ditt! Längtar! :)

Morgon dagens agenda ser ut som följer!

1. Lämna barn på skola/dagis
2. Hem äta något?
3. Vara på jobbet till kl 9
4. Jobba 9- 15.15?
5. Hämta barn 15.30
6. Laga mat röja i hemmet
7. Tvätta/söva barn
8. Titta på Bron på Svt
9. Sova upp tidigt på Torsdag!

God Natt Gott Folk

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback