Tiden springer i från mig!

Yes ! Det är just vad den gör. Tiden alltså, springer i väg! Jag hinner inget jag bara blinkar så har hela veckan gått. Det är redan Torsdag i morgon och Emma har sista simträningen för terminen, som avslutas med Utmanaren på Söndag!

I dag har jag varit till Tandläkaren med Emma där dom sa det jag väntat på länge . Det blir tandställning osv . Kallelse till spec tandvården kommer februari/ mars.

Utvecklings samtal med Linda om Ellen han jag med ! Där var allt bra inget speciellt att ta upp ! Skönt . ;)

Hem och skulle baka saftens bullar men glömde naturligtvis köpa safran så det blev lyx bullar i stället . Barnen bakade pepparkakor!

Nu skulle jag ha sovit för länge sen men så blev det inte sommar väl när jag ska gå upp !

Fredrik tog jobbet i Linköping , så då måste vi snart åka ditt och hälsa på! Kul och roligt för honom med nytt jobb !

Nej ! God natt !

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback