Nu har jag också en !

Ja nu har jag också skaffat mig en blogg, hade nästan lovat mig själv att inte göra det men man blir ju så sugen när man läser så många myssiga bloggar. Att här är jag nu. Den här bloggen kommer nog att handla om min familj och det vardagliga livet. Nu kommer nog bara det stora problemet att lära sig hur det här funkar....hihi få se hur det går !

Har just varit å hämtat min Prinsessa Emma på Fritids,å nu hoppas jag att hon ska städa sitt rum så att man övehuvudtaget kan komma in där...:) Måste skratta lite jag var likadan som henne släppte allt där jag stod, men det är något jag inte klarar av nu när man är "vuxen" . Röste går som en ramsa - Emma städa nu, det ser förskräkligt ut! Fast det finns faktiskt gånger då hon överaskar å städar utan tjat.

Nu ska jag gå å röra om i min KöttfärsSås kastrull!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback