Snart JUL!

I dag har jag och Emma och Ellen varit och köpt julklappar till alla Kusinerna. Bara 5 st det blir inte billigt . Vi har en tanke o att vi ska sluta köpa julklappar till varandras barn, det blir bara en stress att hinna och få julklapparna till varandras adresser i rätt tid. Nej Nästa år köper vi bara till familjen. Och efter som att vi firar hemma så känns det onödigt, det är väl okej att köpa till varandra om man firar i hop men det känns bara som att man byter pengar......Någon annan som tycker som jag?

Åter till huset, Annika ska nog flytta dit, så vad kan man göra. Det blir nog bra för henne?

Men jag kommer inte att hälsa på henne så länge hon bor där! Ni får tycka att jag är knäpp eller så men det finns alldels för mycket känslor för att jag ska klara av det!

Nu vakanade Ellen måste ta upp henne! :)

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Therese

Åh vad roligt att du också har en blogg så att jag kan skutta in och läsa vad ni gör om dagarna =)



Jag håller med dig om det där med julklapparna! Det finns en risk att det blir lite för hysteriskt kring jul med alla dessa klappar. Att köpa till dem man firar jul med är väl en sak. Men jag skulle aldrig köpa för att skicka iväg!



Däremot har jag ju till exempel köpt julklappar till mitt gudbarn och hennes syster, men det är för att vi ska firar lilla jul med dem. Även om det inte råkar bli på självaste julafton...



Tjejerna har haft julavslutning i kyrkan nu ikväll så vi kom nästan precis hem. Danne blev klar med Tomtegröten nu så vi ska sätta oss och äta!



Vi hörs mer en annan dag =)

Kram Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback