Hur gör man!

I dag när jag kommer till skolan för att hämta Emma är hon inte ute på skolgården eller runt om skol gården som hon brukar vara, hon är inne och avklädd.

Fröken ser jätte sträng ut och Emma säger tyst, jag var utan för gränsen! Ja ha tänker jag uppe vid fotbolls planen i gen! Men Nej så lätt ska det inte vara, hon har varit långt uppe vid villa området där uppe!

Vist kan jag tro som hon säger att det var Madde som hittade på det, för Hemma får ju Emma inte ens gå från gården men , hon var ju fortfarande med och hon gick med sin egen kropp dit.

Frågan är om hon hade blivit lämnad där uppe, då hade hon aldrig hittat till baka själv.

Måste prata med Fröknarna i morgon. Jag vill inte lämna henne där, man vet ju aldrig vad dom hittar på.

Så i dag ligger inte vår prinsessa på plussidan. Och hon kommer att få förklara sig många gånger, och att skylla på någon annan är inget jag accepterar

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback