Fritids Är Inte Som Dagis!

I går när jag hämtade Emma på skolan, så ser jag ungen sitter i skogen i ett par tunna byxor och en luvtröja. Det värkar väl inte så farligt men om jag till lägger att det bara vara 7 grader varmt ute kanske ni förstår......Hon har en hel väska med kläder i sitt fack, å hon hadde jacka med sig. Kan inte fröknarna se till att de är på klädda eller vill dom att hela bunten ska bli sjuk?

I går kväll när Emma skulle sova hostade hon så jag trodde lungorna skulle komma ur kroppen på henne.

I dag sa jag till att hon skulle ha Överdrags byxor och jacka och MÖSSA.....Jag vill inte att hon ska bli sjuk....

Eller är det för mycket begärt!

 Nu har jag hämtat min Prinsesa på Fritids och i dag hade hon faktiskt både överdrags byxor och Mössa på sig. För en gång skull behöver jag inte gå där i från arg. Men å andra sidan sa ju fröken i dag att det är ju värkligen kalt, ja just det som om det inte var det i går då.......

I dag var jag till Barnmorskan bara 2 gånger kvar innan bf känns skönt tycker att det har tagit jätte lång tid. Allt var bra bebisen låg neråt men inte fixerad mycket rumpa uppe vid revbenen, å det känns kan jag säga. Den ligger precis som emma gjorde på höger sida och trycker. 41 Dagar kvar....

Nä nu ska jag laga mat pasta och bacon sås 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback