Man Kan fortfarande bli förvånad?

Perras syster fyllde 30 år den 15/9-08 det var alltså i Tisdags. Grattis till dig. Och som vanligt kan man ju inte planera villka som ska komma. Men gissa villken förvåning när Perra & Annikas "såkallade" Pappa med Familj dycker upp på hennes trappa. Det komiska i det hela är att under helgen hade jag och Kerstin pratat om villka som ev skulle kunna komma, men Anders som han heter brukar inte varken ringa eller komma när Annika Perra eller barnen fyller år.

Som sakt där stod dom Anders, Margita, Christian, Micaela, Cigge, Melvin Och Farmor hon brukar faktiskt komma, (även om hon inte hörde av sig när Emma fyllde år) Och det tänker jag inte ta upp heller, eller vi får se nu på dopet på Lördag om dom har kommit i håg henne som dom inte brukar göra. Farmor var ju till Kevin när han fyllde i alla fall. Jag lider dock av att inte kunna var tyst ........


Ja nu är det bara 40 dagar kvar till Bf, det känns som en evighet. Jag sover ur dåligt vill ligga på sidan men det gör så ont i mina jumskar att jag tror benen ska ramla av när jag ställer mig upp. Hallsbränna så att jag tror att halsen och magen ska brinna upp. Nä gud vad jag klagar men det måste man få göra eller?

Just nu skulle jag villja vinna en miljon.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback