Dagen efter!

 Ja ha , i dag är det alltså dagen efter, å jag har sovit som aldrig förr i natt. Vaknade kl 06.00 av att Rune bankade på ytter dörren. Jag som alltid brukar vara vaken när han kommer med Floyd. Men icke jag sov. Men när jag väl vaknade kännde jag hur ont jag hadde i och runt om ögat. Det känns som om jag har fått en mega smocka på ögat. Men det är ju bara att härda ut. Det är något jag får vänja mig med.

Emma har en kompis här i dag skönt å slippa ha henne efter mig när jag inte känner mig riktigt 100

Är man inte snygg så säg! =)

Pupillen är fortfarande stor !

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Karin

Hejsan! Ojojooj det lät inget skönt och det såg lite knasigt ut med en förstorad pupill och en mindre.. Hoppas att det hjälper dig bra. Hade ni en bra sista april? Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback