Ellen har feber!

Nu är det Ellens tur att ha feber! 39,4 och jätte glansig på ögonen.Det har varit en ganska jobbig natt för henne, faktiskt första natten som vi har varit vakna..........Hoppas att det inte blir så långvarit.

Nu ska vi snart gå och hämta ett paket på Jax med förhoppningsvis byxor i rätt längd till Emmis pemmis!

Min J*vla näsa rinner som ett vatten fall, den gör mig galen! Har precis kommit hem från jax dit vi gick för att hämta ett litet packet med 2 par byxor till emma, men dom var alldeles för stora så det är bara att skicka tebax.........tråkigt hon vart besviken!

Ellen sover i vagnen hoppas hon gör det i ett par timmar så att hennes feber går ner något och det blir en bättre natt.

I morgon kommer Perra hem hoppas att det inte blir så sent..........Bra om dom får åka hem tidigare en vad som är tängt. Börjar bli lite nojig in för Fredagen men det går nog bra. Förhoppnings vis kommer Mamma och Hasse å det blir lite roligt sen är det Blge Marknad så den ska vi väl göra en tripp till. Nu ska jag börja göra lite Lunch, får se vad jag kan hitta på!


Annica ! Det är roligt att du vill läsa min blogg. Hoppas att du oxå skaffar dig en! =) så jag kan läsa vad som händer i erat liv. =)

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Annica

Nu tror jag att jag har lyckats =).

Postat av: Therese

Jobbigt med sjuka barn... Hoppas att lilltjejen mår bättre och att dun näsa slutat rinna.



Det är svårt det där med byxor och dess längd tycker jag.



Trevligt att få besök från Roslagen kan jag tro... =) Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback