Hemma!

Blir ett lite snabbt inlägg, får skriva en längre en annan dag och lägga in lite bilder.

Men vi är i alla fall hemma efter 2 veckor i Härliga Turkiet. Jag har varit lite ANTI Turkiet har väl haft lite felaktiga meningar om Turkiet och Turkar. Men det var inte alls värre än i Grekland, lika om inte lite bättre dom var inte alls på oss så mycket. Eller Ellen ÄLSKADE dom. Pussade och Kramade på. Och vi planerar redan näst års resa till Turkiet och Side. =) Någon som vill följa med?

I helgen blir det nog inte så mycket gjort, kanske lite trädgårds arbete. Hade lite tanka på att åka till Söderhamn men vi får nog stanna hemma.

Sugen på Kräftor är jag också!

Nej skriver mer någon annan dag.......

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Jeanette

Kräspor!!!!! Jag med vill ha!!!!! Skönt att resan blir lyckad. Puss på alla från mig!

Postat av: Bea

Hej! Huset ligger i Hälsingberg vilket blir lite närmare jobbet=) Weiiiii

Det är 4 rok(107+107m2), men källaren ska vi också fixa. Blir antagligen ett bio rum därnere iaf, sen får vi se vad det blir därnere... Det är så gott som allt som behöver fixas, men kök och badrum får nog vänta lite. Man kan ju bo där som det är nu, men man vill ju ha "sina" färger. Vi har ju iaf runt 1 ½ månad på oss innan vi måste börja flytta in... Hur hade ni det i Turkiet då? Visa lite bilder?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback