I bland kan hon driva mig till vansine!

In för skolan fick Emma nya gympa skor ( Måndag).Och det är väl okej, bara dom inte kommer hem 2 dagen ( Tisdag) med dom blötare än blötast. Då visar det sig att hon ramlat i Leran och sedan försökt gjort ren dom i hand fatet.



I dag är det Fredag och dom är äntligen torra. I går (torsdag) fick hon ha dom andra gammla gympa skorna till skolan och jag trodde i min enfald att hon lärt sig en läxa, när jag vart ganska arg att dom NYA skorna nästan vart förstörda 2 dagen . Men nej inte då, dom gammla skorna såg lika dan ut, eller inte blöta med väldigt leriga. Å ändå så hade hon gummistövlar med sig alla dagar. Dock är väl dom i minsta laget.



Men i går åkte vi och köpte NYA gummisar och har hon inte haft dom i dag så ska jag limma fast dom på hennes fötter! =)



Har letat efter skor till Ellen också, men inte hittat några som passar. Ska ta en tripp till Kupolen i dag och se om jag kan hitta några.

I dag far vi till Söderhamn, ska tydligen hämta upp Malin i Gävle. Får se hur det går med Ellen hon brukar inte uppskatta att åka bil. Men det blir ju en historia i sig! =)

Emma väntar på att få åka karusell med mamma, pappa och Malin på strömmings leken! 

Ellen fick snällt vänta med Farbror Niklas.

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: ia

Hi hi... Har du inte lärt dig än att barn ÄR såna. Det spelar ingen roll hur många förmaningar man ger dom för det har dom glömt sekunden efter, när allt är såååå himla roligt. Du skulle bara veta hur många gånger jag nästan gråtit blod när sprillans nya kläder och skor är förstörda efter bara några dagar. Å inte blir det bättre när dom blir äldre tyvärr..

Jo, den dagen dom måste börja betala själv.. ler

SUCK!

Postat av: Bea

Ja, usch för den här tiden... Jag hade det ju bra förrut när han sov från 9 på kvällen till runt 4 utan mat och sen somnade om till runt 6-7. Nu vill han ju ha mat vid nattning och sen runt 11 på kvällen också, sen igen vid 1-2 och runt 4... Man kan ju hoppas att det går över snart =) Allt bra med er annars?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback