Simskola och Ellen!

Tisdag betyder simskola för Emma. Steg 2 och lite mer simning. Det var 4 stycken andra från Emmas gamla grupp som var med i den här gruppen. Allt gick jätte bra och hon var nöjd och trött efter åt.

Får se hur det blir senare i höst hur trött Emma kommer att vara, simskolan börjar 17.50 till 18.30 och det är nästan i senaste laget men inget att göra åt. 900 kr kostar det men det är det värt, med tanke på att hon lär sig simma ordentligt.

På söndag börjar Ridskolan så det är mycket nu, från att ha varit hemma och inte gjort ett dugg till att allat börjar på en gång.

Ellen ramlade ur vagnen i går ! Å jag vart så rädd att hon slagit sitt lilla huvud. Ellen låg ute och sov i vagnen och jag tittade till henne och hon sov, efter en stund tittade jag till henne i gen och då slog hon upp ögonen men jag tängte att hon får ligga en liten stund till, ville inte slita upp henne ibland somnar hon om. Och det gjorde hon så jag satte mig i soffan och plötsligt hörde jag en duns och reser mig upp och ser henn ligga på marken.....Min lilla goding, men jag tror inte hon gjorde illa sig så mycket. Hon hade mössa och jag tror inte att hon slióg huvudet i marken men det var inte rolig jag vart jätte rädd.

Så nu är hon fast spännd när hon sover, får inte ramla på huvudet något mer.

Ellen ramlade ur sängen 2 gånger i Turkiet också, så nu får det vara nog.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback