-18 grader

Ja så kalt var det i morse när jag gick upp! Och i dag ska Emmas skola åka Skidor...........Hon komer att vara djupfryst!

Efter skolan ska Emma följa med Amanda hem i gen, så det är bara jag och Ellen hemma! Funderar på att g till kupolen men det är ju så J*vla Kalt ute! Ska fundera en stund till.

I går kväll fick jag ett ryck och möblerade om i vardagsrummet, dt vart bra förutom att alla kablar inte räckte till tv så det får Perra fixa när han kommer hem!

Emma och Ellen November 2008

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Malin

Hej Jenny! Hoppas du mår bra. Vilka fina barn du har =) Låter kallt med -18 grader...burr, så kallt har vi inte här nere som tur är =)och inte så mycket snö heller, skönt, för jag vill ha vår nu =)

Ha det gott. Kram Malin

Postat av: mia

Jo tänder är ett gissel...

Kallt ni har då, här är det - 7

Kram Mia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback