Måndag 16 Februari

Nu är vi hemma i gen eftet en snabbis till Mamma!

Vi har varit på Sofias begravning.......Det var en "lätt" begravning med många barn! Det jobbig var att träffa föräldrarna , men vet ju inte riktigt ad man ska säga, inget käns bra . Man kan ju inte förstå hur dom känner det ........Är i alla fall glad att dom har Samuel kvar annar tror jag inte dom hade klarat det här!

Jag är så trött på Bilar, Opeln är det något fel med oljan eller nått och Citran är det något fel med toppen! Suveränt. Nej nu blir det en ny bil.

Den här bilen Vill jag ha! Ska åka till Gävle och prov köra den när Perra kommer hem! Saab 9-3 Kombi 2008

Nu vaknade Ellen så jag måste gå och ta upp henne! Emma är i skolan och efter det har jag lovat henne att åka och köpa godis efter som att det inte vart något i Lördags och så fick hon en slant  av Mormor som hon ska köpa något för!



Nu har Emma kommit hem! Vi var och hämtade henne sedan åkte vi till Hemköp och köpte godis och handlade lite till middagen! Ellen sov ända tills vi kom hem!

Till Lunch vart det Makaroner, Köttbullar och Rivna Morötter Det var gott.
Till Middag är det tängt att jag ska göra UngsFalukorv och Kokt Potatis.

Sitter lite och tittar på Resor, det är ju dax att boka den snart, vill ju ha allt klart så fort som möjligt. Ska bli skönt att åka i väg! Måste fixa pass åt Mig, Ellen och Emma. Emmas har gått ut det räker ju bara i 5 år och mitt har jag haft i 10 år man såg ju inte direkt ut som i dag! =)

Nu kallar lillan på min uppmärksamhet!





Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Therese

Åh vad mysigt... Vart ska ni åka? Kram

Postat av: Therese

Ok nu såg jag... "Snabbis hos mamma" Missade den raden när jag läste bloggen första gången...

Tänkte annars om du hade lust att ses om du var kvar hos mamsen?!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback