Torsdag! Jippi!

I dag kommer Perra Hem!

Har precis varit och hämtat Emma i skolan och det var en glad tjej man fick tag på .......NOT!

Klassen har varit ute och åkt skidor så hon var ju så trött att hon inte viste var hon skulle ta vägen. Allt var fel och allt hon trode var fel.....Det är inte lätt att vara Emma i bland.

På väg hem tängte jag svänga in på Mc men den bra bilen nr 2 som vi har är ju ingen bra bil!  Vi var tvungna att köpa oss en till bil nu när Perra jobbar borta så då var han ute på Blocket och hittade en jätte bra bil.......men med halv bra pris 6000:- Den har ju gått så där men nu när jag åkte från Skräddarbacken så funkade inte kupefläkten så det vart värdens imma plus att temperaturen började gå upp.....Så inget mc vart det å ja som var så sugen på det för en gång skull!

Väl hemma vart det i alla fall en kopp Varm oboj det var riktigt gott. NU väntar jag på att mina klyft potatisar ska bli klara så vi får lite lunch.

Klyft potatis med Grönsaker och sås.

Fint väder är det i dag i alla fall!

Våran gata i Stan!

Nästan så man får lust att åka skidor när det är så här fint ute! Blir nog enpromenad med Ellen i vagnen efter Lunch!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Therese

Fina bilder vännen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback