Utmaning

Utmanad

4 av mina favorit program på tv
1. House
2. Let's Dans
3. Diplomaterna
4. Dokumentärer


4 saker som jag gjorde igår
1. Tittade på skidor på tv
2. Ut och gick med Ellen  vagnen
3. Lagade mat och mat lådor till Perra
4. Tvättade


4 saker som jag längtar till

1. När vi åker utomlads
2. Till sommaren
3. Vi köper nya bilen
4. Att köpa ett nytt matbord

4 favorit restauranger

1. Mandarine Palace i Söderhamn
2. American Take away i Borlänge
3. Kina i Borlänge
4. Coco thai i Borlänge

4 saker på min önskelista

1. Att Mina barn inte blir sjuka
2. Att vi snart kan köpa nya bilen
3. Att kunna åka utomlands fler gånger per år
4. Att köpa nya fönster till vårt hus!

4 personer som jag utmanar
1. Therese N
2. Malin N
3. Ellinor G
4. Malin M

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback