I dag är jag Glad! =)

I dag har jag varit till Ögon läkaren och det gick jätte bra. Jag slapp Sprutan den här gången. Men han var ingen optemist den läkaren inte han trodde jag snart skulle behöva fler sprutor. Jag funderade ett kort ögonblick på att slå ner honom och låttsas som att han sagt att jag aldrig mer skulle behöva en spruta. =)

Och så fick jag med mig ett rut mönster som jag ska kolla på en gång i vecka för att hålla koll på att synen inte försämras för då ska jag ringa på en gång. Återbesök om 1 månad. Jippi =)

Sitter och funderar på min vänns 30-års kalas på Birka Paradise. Skulle villja åka, problemet är ju att man har en lite Ellen som vi inte kan lämna hemma. Emma är det inga problem med henne kan man lämna hos Mamma. Måste fråga Jeanette om det är någon mer som ska ha barn med sig....... Glömde ju det när jag var där sist. Måste göra det innan vi åker till Turkiet.

I dag leker Emma med Ida P och det är Regn ute som om det inte skulle vara en regel utan undantag!

Har hittat några tapeter som jag gillar.......

                                Ja ja man ser väl ganska bra!

Nej nu är jag hungrig bäst att äta innan Ellen vaknar......

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Jeanette

Vännen! Jag tycker det vore så jäkla kul om ni kom. Ni kan alltid ta med Ellen om det känns lättare, Perra kan ligga i hytten och kolla på tv och passa henne ha ha. =) Eller så gör ni mormor glad, hon vill säker t vara barnvakt!!! Njut av semstern i Turkiet nu. Puss och kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback