Det regnar i Borlänge!

När jag hoppat i säg och tittade på snuskarna i Rent hus så hördes något kostigt, funderade om det var åska men det lät inte riktigt som det, dom håller på att bygga ett nytt område på andra sidan vägen så jag funderade om det var där det lät. Men Ike det var åska och inte någon liten sådan heller, det dundrade ett bra tag och sen kom Regnet och det öste verkligen ner ett bra tag men sen lugnade det ner sig och vart så här.......................................Två fina regn båggar!

I dag har Ellen och jag varit en snabbis till Kupolen och det vart lite....Två linnen , en Jeans Kjol och Leggings till mig.

Två boddysar och en pyjamas till Ellen.

Nu ska jag göra ungspannkaka till Tjejerna, Emma har sin kompis Elsa N här och dom är nog lite hungriga i magen. Perra kommer hem i kväll, dom hade tydligen en UTE kväll i går och det var Blött...hihii han lät inte allt för pigg när han ringde.

Tjingeling =)


I bland kan jag bli galen på Emma. Som i dag hade jag lovat henne att ta hem en kompis och det vart Elsa N. I går kväll pratade vi om vad dom får göra och inte göra. Emma kan ofta lova sina kompisar att man får göra saker fast dom inte får det. Så nu hade vi pratat om det, men nu när kompisen är här lyssnar hon inte i alla fall. Jag blir så trött på att behöva bli arg på henne varja gång hon har en kompis här. Det blir så tråkigt. Hur ska man göra? En svår fråga. Det är inte roligt att behöva bestämma att hon inte får ha någon kompis heller. *suckar*

Nu är dom ute och hoppar på studsmattan och regnet bara vräker ner, så dom är nog lagom blöta när dom kommer in. Har ingen aning om hur länge hon ska var här heller, pappan sa att han skulle ringa under dagen. Men ännu har ingen ringt.....


Nu är Ellens  dop bokat, skönt nu slipper jag fundera på det mer................Eller NEJ nu har jag ännu mer att tänka på. Mat, kaffe, mat,kaffe!!!!!!!! Det blir ganska sent så mat kanske men det blir ju så många..................ghhhha .

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback