Lucentis behandling!

Nu har jag gjort det hämska behandlingen i mitt högra öga i gen.......Det är inte roligt kan jag säga och nu efter så har jag så ont. känns som jag har ett stort skräp i ögat som inte går bort.

i dag tog det längre tid en förra gången, jag fick mina droppar pupillvidgande och bedövning. Sen kolla dom om svullnaden var större. Men enligt henne så såg det inte ut som det. Mer bedövnings droppar och lite lungnande, som jag förövrigt inte vet om det hjälper så nästa gång ska jag hoppa det. Blir så J*vla trött när jag kommer hem av det.

In i operations rummet och sen ser inte jag något mer. Men otrevlig är det.....Nu är det bara en månad tills nästa gång. Det enda som är positivt är att nu behöver jag inte betala något mer förens Mars 2010.....Jippi jag har fått Fri kort. Som om det skulle vara så J*vla Roligt.

Nu ska jag vila mitt öga. God Natt

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Karin

Vad fin bloggen blev :-D Aj aj det låter inget skönt o det ser inte ut som en skön behandling heller. Hoppas att det stoppar upp sjukdomen iaf.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback