Tiden går för fort.......................Stopp!

Sitter och grunnar i min ensamhet.Emma leker med Julia och Ellen sover i vagnen. Hon har blivit så duktig att sova själv på dagarna, för några månader sedan gick det inte. Nu sover hon i ett par timmar varja dag ute. Skönt,det är tid jag behöver för annat.

Ellen är 6 Månader occh vi har inte haft dop ännu, känner på mig att det kommer att bli en panik grej snart. Planen var att ha det i Grisslehmans kapel där Emma är döpt men som det ser ut nu finns det ingen tid till det plus att om alla som är på  gäst listan kommer så är det 50 personer och var ska vi göra av dom.

Nej den här veckan som kommer måste det bestämas vart hur och när det blir så man hinner skicka ut inbjudningar...........Stress stress.

Har kollat lite på Nätet och det som finns att välja på är Stora Tuna kyrka det är ju den stora kyrka i Borlänge jätte fin men så långt bort. Och så har vi Jakobs Kapell på Jax det är ju inte direkt snyggt men praktiskt och nära. Tror att det stod att de utförde dop kl 15, 16 eller 17 på lördagar och det skulle ju var super.

Ska prata med Perra när han kommer hem i kväll.

Nu ska jag återgå Parti ledar debaten på svt 2 väldigt intresant. Det jag kan säga på en gång är att jag inte kommer att rösta på det Röd/Gröna blocket , vist är jag för bättre miljö men någon motta får det vara. Vinner dom valet så kommer skatten på bensin att bli så hög att vi inte kommer att ha råd att ha bil och hur ska det då bli för en som mig som är beroende av bilen för att ta mig till jobbet. Bensin priset skulle vara så högt att det inte skulle löna sig att jobba! Är det rätt?

Hej hopp

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Karin

Hej! Oj är det dags för dop snart :-D Kram

Postat av: Pär

Nästa gång ni grillar mycket, så kan jag ta en matlåda också.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback