Vad har hänt?

Inte mycket skulle jag vilja säga. Vi har städat och sedan städat i gen......Så är det när man har barn. Men det gör inget, jag kan inte leva när det ligger saker överalt på bord och bänkar det ska vara rent och fint. Ordning det är vad det ska vara. I går fick Perra ett ryck och började stor städa nedervåningen och det behövdes kan jag lova.....Katterna drar runt sitt hår så jag blir galen på dom. Och så plockade vi i hop Niklas kläder som låg där nere så nu är det bara för honom att ta hem sina säckar med kläder! =)

Emma har haft tråkigt, allt har varit jätte jobbigt. Det är så tråkigt att det inte bor några andra barn på vår gata.Nu tycker jag att alla 70 + are kan flytta här i från......................

Grillade med Niklas och Malin det var jätte gott. Massor med mat man kan undra hur många vi tror att vi är igentligen men nu fick Perra mat låda med sig för hela veckan, och det är ju super bra.

Har varit ute och gott med Ellen i vagnen varje dag, skönt nu när jag gått ner så mycket i vikt vill jag inte gå upp i gen.

Var på Ica Maxi och handlade lite och hittade så fina ljushållare var bara tvungen att köpa



Nu är det snart Juni var har våren tagit vägen? Börjar längta lite till Turkiet resan men det känns fortfarande som att det inte är på riktigt, så mycket saker jag måste köpa innan.

  1. Vagn med ligg läge till Ellen
  2. Sol dräkt 50+ till Ellen
  3. Pass till Ellen, Emma och Jenny ( våra har gott ut)
  4. Det är något mer som jag inte kommer på nu
I torsdags var vi till Ridskolan och Emma tog märken, det gick jätte bra. Först fick dom rykta och gör llt man ska göra visa hur man går fram till en häst och leda och svar på 5 frågor om vad som är det viktigaste reglerna när man ska vistas vid hästar. Emma var jätte duktig och fick 2 märken. Och så köpte hon en tröja som det står Hyttornas ridskola på! =)

Pigg och glad! =)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback