I dag ska jag......

I dag ska jag tala om för min Dc Jon hur jag vill göra och jag är fortfarande i valet och kvalet om jag ska välja Blge eller Falun. Men just känns det som att det lutar åt Falun........ Men det är själv klart att jag skulle villja vara i Blge allt skulle vara så mycket lättare men det skilljer 5 timmar i veckan och det blir ganske mycket i längden. Aja ska grubbla lite till.......

Mina tanker går fortfarande till Sandra & Erik kan inte föreställa mig hur dom mår eller känner men kan tänka mig att dom inte har det lätt........♥♥♥♥♥♥♥

I dag ska Prinsessan Emma leka med Ida P dom kommer och hämtar henne vid 15.00 tiden det blir nog jätte roligt för henne....♥

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback