3 Dagar kvar tills Emma blir 7 År.

Var har tiden tagit vägen, bara 3 dagar kvar tills Emma blir 7 år. Hon som varit min lilla tjej har helt plötsligt blivit mammas stora flicka. Som går i första klass och vill bestämma allt här i huset.! *ler*.

Kalas har vi planerat till 19 eller 26 september vi hinner inte innan, eller det hade vi väl men jag har försökt förtränga att hon ville ha kalsas  men så blev det inte får se vad vi ska hitta på.

Ellen och jag ska väl åka och shoppa lite presenter nu någon dag hon vill ju ha så mycket. I går när vi var och tittade på en ny vagn till Ellen så såg hon ett Pet shop hus för bara 800:- och det tror jag inte att det bli lite dyrt........

Dock inte den här färgen men en sån här ska det bli.

Nu ska jag fortsätta att måla, så roligt!

Tjing......

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Bea

Frågan är om man någonsin blir klar. Det kommer väl alltid nya grejer man vill göra om...? Har ni hört något om badrummet än?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback