Emma 7 ÅR =)

I dag fyller min stor flicka 7 år och vädret visar sig faktiskt från sin bästa sida. SOL.



Morgonen började med att ett enligt Emma stort packet väntade vid hennes dörr när hon vaknade men av någon annledning öppnade hon inte det förens både jag och Ellen hade massat oss upp ur sängen.=)

I paketet väntade 20 Petshops och det var en super present som jag viste att hon önskar sig, glad blev hon i alla fall. Sen en snabb talrik med glass innan skolan. Villken bra mamma som ger sitt barn glass innan frukost och skola.=)

Nästan en sån här fick hon fast en med 20 st pet shops.

Nu ska jag gå och börja göra i ordnig tårtan tills i efter middag, å så ska jag göra några Kärleks mums!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Karin

GRATTIS EMMA :-D Stora damen. Hoppas att hon hade en jätte bra födelsedag. Kramar till er alla


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback