Finns det någon som kan reta mig MER!

Och svaret är JA......det finns det. Funderar lite på hur mitt nästa steg ska bli. Det känns som att jag jobbar i mot vind och att han inte kommer att hjälpa till för att det ska gå att utföra! Jag ska i alla fall sura resten av veckan och se om jag kan komma på någon annan bra ide'?

Mitt förslag dög ju tydligen inte.........

Ni som undrar vad jag svammlar i är att som jag skrivit förut så vill jag börja jobba lite men det värkar vara ett jätte stort projekt att lösa i Lidl värden! Men men vi får väl se hur det blir och hoppas på att man kan få dagis inom en snar framtid villket jag inte tror........Det är ju lite tid kvar inna Ellen fyller 1 år och innan dess får hon ju ingen plats. Det roliga i det hela är att vissa ska vara så omständiga och allt ska var så svårt men när det gäller andra så går det jätte bra att göra ett nytt schema! Hoppas att Bea vill börja jobba halvtid snart också så att det blir ännu krongligare! =)

Nej nu ska jag återgå till att SURA och äta frukost medan Ellen sover! 

Tjingeling!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Bea

HAHA ja vad säger du? ska jag också krångla för dom? Bara för att jäklas =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback