101119

Nu var det jätte länge sen jag skrev här i gen. Har tappat lite av lusten eller jag ska väl säga all lust att blogga! Jag är inne i en fas i livet där jag tycker att allt är tråkigt och att jag står och stampar på samma plats. Jag vill ha lite förändring och det NU på en gång. Ge mig ett nytt jobb NU! Är så less på att bara åka ditt. Mitt jobb nu är inte så krävande av mig, sitta i kassan och ta hand om alla pukade kunder, nej då det finns faktiskt bra kunder också. Plocka lite pall och det övriga som hör "mitt" företag till. Jag undrar om dom är mån om sina anställda eller är vi en utbyt bara pryll som ingen skulle saknas om man bara försvann?

Känner att jag inte räker till. Ha dåligt samvete om det händer mina barn något att dom blir sjuka och jag måste vara hemma eller att jag bara behöver vara ledig för att göra något med mina barn. Det finns ingen som kan jobba en sur överårdnad som säger - Inte i gen. Jag drar på ledigheterna så länge som möjligt. Jag vill inte mera. Sen finns det dom som alltid jobbar från morgon till kväll utan att träffa sina barn eller familj och dess utom inte få betalt och sen säga att det gör jag för mig själv för att jag ska slippa stressa eller för butikens skull. Vem tacka dom för det? INGEN!!!!!!! Nej nu får det vara nog! Jag letar med ljus och låga efter jobb att söka, men dom växer inte på träd men snart snart kommer IKEA och det kanske blir min räddning!  Ska jag orka att stå ut ett litet litet tag till?????????





Tur att man har två ljus i den mörka långa tunneln jag befinner mig i.

Jag vill känna glädje och uppskatning när jag går till jobbet inte oro och en molande kännsla av att aldrig ha gjort tillräkligt eller att bli övervakad så att man inte får chansen att inte göra något en minut.

Nej nu ska jag sätta lite fart innan det blir dax för lite Kassa tjänstgöring!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback