101124

Har varit hemma med min lilla sjukling Ellen i tv dagar. Tror ni dom är glada på jobbet? NOT! Men hon går faktiskt före alla sura Lidl arbetare. Ge mig ett jobb där det inte blir kaos bara någon är sjuk eller det händer något oförut sett.

Vädret är inte det bästa det blåser och är skit kallt men det hör väl årstiden till. I dag ska Emma ha en spelning i Stora Tuna Kyrka får se om det blir jag eller Perra som åker på det! Vi tjejer ska i alla fall åka till Kupolen och shoppa lite juliga kläder till tjejerna .

Annars är jag bara super Less på allt orkar inte med falska och jag tror att jag är bäst och gör rätt männsikor, som egentligen inte mår bra själva. Men jag är inte den som kommer att hjälpa. Måste bara ta ett litet litet exempel.

På morgonen packar jag oftast upp kyll, det kommer mellen 1 till 3 pallar varierande storlek och dom har oftast kylltäcken på sig. Som man viker i hopp och sedan lägger in i en ur plockad  TKT-box och skickar till lagret. Jag har kassan direkt på morgonen kl 9 och hinner oftast inte lägga in täcket i boxen utan det eller dom blir liggade på lagret dock i hoppvikta. En del är så gammla och äkliga att det är svårt att vika i hopp dom men man gör ju så gott man kan. Så en morgon kommer en av de "överårdnade" och säger till mig -stick i väg och vik i hopp ditt kylltäcke så tar jag kanssan! Men kunde inte hon ha lagt in det i tkt när hon änndå körde för bi? I stället går hon hela vägen till kassan för att säga till mig. Hadde det varit jag hade jag lagt in det själv och inget mer med det. Hjälper man inte varnadra eller hjälper bara vissa vissa! Jag är så super less på det här. Eller vill hon bara känna att hon kan bestämma över mig?

Saknar min gamla butik och mina BÄSTA arbets kamrater. Även om det var lite tvister där så är det ingen ting mot HÄR! =(

Nej nu ska jag ner i tvättstugan!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback