Till baka till vardagen!

Nu är tiden som mamma ledig snart slut......Bara timmar kvar. Det är lite vemodigt men änndå skönt att komma tillbaka till jobbet, eller ja det hade ju varit roligar och ha något jobb där man blir uppskattad för det man gör och inte blir behandlad som en del av inredningen. Men jag ska vara nöjd med att ha ett jobb.  Blir bara så trött på människor som ska ha chefs positioner och inte kan sköta sitt jobb. Men det blir nog bra.

 

För Ellen går det väl halv bra på dagis hon är jätte ledsen när jag ska gå och har värsta separations ångesten men det blir väl också bättre hoppas jag. Man ska nog inte vänta allt för länge med att skola in sitt barn i all väl mening så ju äldre dom är desstå jobbigare blir det för dom. =(

 

Emma har börjat 2:an och det går super bra, nu ska hon ju äntlige få börja på Fritids i gen som hon har längtat. ! =)

 

 

Ned räkninge till Turkiet resan har börjat det är bara 22 dagar kvar. Det kommer att gå super fort. Längtar!

 

Perra börjar jobba hemma nästa vecka det ska bli så skönt.

Har börjat planera lite i min inrednings hjärna om att tapetsera om vardags rummet, det kommer att bli super fint.

Nu ska jag slänga mig i soffan en stund och invänta kommande jobb kväll!

 

 

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Bea

Det står ganska still just nu. Peter och en kompis ska fixa taket nu i helgen. Sen kommer kakelproffsen och sätter kakel och klinker den 20:e September. Men vi har inte fått den andra offerten än så vi har ringt och ringt och ringt till den ansvarige, men antingen sitter han i möte och ska ringa upp(men gör inte det), eller så är han inte ens där... Får väl hoppas det ordnar sig snart! Så du har börjat jobba nu? Härligt att vara tillbaka :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback