010611

Nu är det sommar, Eller? Jo det är klart nu är det ju JUNI och det betyder sommar. Jag håller på att krypa ur mitt skin, vet inte hur jag ska vrida och vända mig. Det är inget som klaffar just nu, det blir bara problem tiden räcker inte till. Jag behöver ett halvtids dag jobb eller det skulle funka med ett heltids jobb men dag tider. Jag jobbar inte massor nu men tiderna funkar inte för att livet ska fungera smärt fritt och det finns absolut ingen förståelse för det på mitt jobb. Frågan är varför jag inte har gått skolan mer. Det är en ska jag kommer vara hård på när det gäller Emma och Ellen skola ska dom gå och dom ska kunna få jobb som är kontors tider. Jobbar hela helgen känns det som! Hej hopp

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback