17 November är ingen vanlig Dag för det är Min födelsedag!

Ja så är det! Min födelsedag hela 34 år har jag hunnit bli! Det blir inte något speciellt firande bara lite tårta, men det räcker gott och väll! Jag är nöjd!

Jobbade 6-10.30 i dag ett jätte pass men man blir trött av att gå upp 5 tur det inte är allt för ofta!

Perra lämnade tjejerna på respektive ställe och det gick ju också bra, eller varför skulle det inte göra det?

Hem och kollade lite på julklappar på Nätet! Det blir nog mest mjuka paket i år! Trist men tycker att tjejerna har så mycket leksaker och det är onödigt att köpa massor med saker som sedan bara ligger på hög !

Just nu sitter jag i Maserhallen och kollar på Emma som nötter fram och tillbaka i simbassängen !

Hej hopp

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback