En vanlig Tisdag!

I dag har barnen varit på Förskolan och Skolan!

Ellen hade Skogs dag som innebär liten rygga med liten smörgås, frukt, varm choklad och vatten! Lunch har fröknarna med sig bestående av Soppa, kokt korv eller Pizza bullar! Sen är dom i skogen hela dagen! Härligt är så nöjd med det val av förskola vi gjort genom att välja Ett litet dagis (15 barn) och ett Fam kooperativ !

Min stora flicka Emma 9 år har varit i skolan . Utvecklings samtal är ju så mycket mer än när jag var barn . Mål att uppnå , egna mål att uppnå mm. Men jag är glad att det ser ut som det gör nu för det finns ingen chans i värden att hon inte klarar skol planens mål även om Jon behöver mer hjälp!

Inte som när jag var liten, och man menade att det löser sig ju äldre hon blir!

Min dag har bestått av bokföring !

Dagens middag blir fisk soppa! Barnen älskar det!

Hej hopp

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback