I dag har jag varit duktig!

Barnen på dagis och skola och jag började dagen med att somna på soffan ! *suck* men har i alla fall hunnit med att hämta packet åt Karusellen , betalat räkningar rapporterat fack avg till kommunal och Skatteverket ! En produktiv dag jag som alltid brukar vara ute i sista stund med det! Just det jag har lagt in lönerna också och den här gången ska det bli rätt !

I morgon blir det en kort arbeta dag , jobbar 7-11.30 skönt men jag jobbar helgens gris pass så jag får mitt jag med!

Dagens middag kommer bestå sv Broccoligratäng och fläskkotlett en riktig Lchf middag! Det behöver man!

Nu ropar tvättmaskinen på mig!

Må bäst, flodhäst! :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback