Mama Gala 2011

I går på fars dag var jag på mama Galan 2011 på Barns i Stockholm ! Och det är så inte Jag som man kan komma! Men det var roligt, och faktiskt roligt att se alla kändisar ! Själva Galan var väl inget att hänga i en julgran ! Att stå upp så länge var ju rena döden för mina fötter och då kan jag bara tänka mig hur det var för dom stackare med stora magar!

Sen tycker jag att inbördes beundrar klubbar är lite FÖR mycket! Klarar inte allt hurtigt snack om att hinna hit och ditt ! Hade jag alla deras pengar så vist då kan jag också vara en super mamma på höga klackar och stors hår! ;)

Kvällen räddades dock att jag nästa sprang in i Marcus Birro!

Tåg resan hem var lite seg men det gjorde inget och det blir snart en resa till huvudstaden i gen, saknar den så!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback