Tråk Lördag!

Jobb kort jobb lördag och söndag är faktiskt ganska okej! Men i dag började dagen med uppstigning kl 7 för att vara i Maserhallen kl 8.30 för klass handboll! Det var jätte roligt jag blir så inne i det skriker och hejar! Men dom var inte så bra. Visste inte hur reglerna var eller hur det överhuvudtaget funkade! Men det gick bra och det blev endel mål Emma gjorde ett ! Hon blev så glad!

Men jag var tvungen att sticka på jobb mitt i allt! =[ jag känner mig förövrigt inte alls bra! Ellen hade feber nu på kvällen! Mammas lilla hjärta.

Elsa sov över och vi åt lite Kina mat! Jag åt som vanligt för mycket!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback