Besluts Ångest Delux!

Tror jag håller på att bli gråhårig, tankarna snurrar i skallen så jag nästan blir Yr! Vet inte åt vilket håll jag ska vända och vrida mig! På jobbet är det som vanligt snurrigt värre. Kim har börjat i Malung och kommer inte tillbaka, Stefan har varit sjuk skriven hela sommaren men säger att hon är på banan i gen ( skeptisk) men det är hennes problem. Bara hon är nöjd är jag glad! Plus att det är inte hälsosamt att vara så hurtig som hon är! 30 timmars Ställis ska vi ha och den tjänsten måste sökas med Papper och penna om man vill ha den. Visst skulle jag vilja ha 5 timmar mer om dagen men inte på dom här kriterierna. Stakars Erika som vill ha den ! Vad ska hon skriva i sin ansökan? Mitt nästa beslut är om jag ska gå i skolan eller inte? Studie lån känns inte så jätte lockande eller?

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback